Instytut Monitorowania Mediów organizuje konkurs stażowy dla studentów pod nazwą „PRaktykuj za Granicą”. Zwycięscy zyskają szansę odbycia wakacyjnego stażu w Londynie i Brukseli.
Jako zadanie konkursowe wyznaczono przygotowanie kampanii społecznej (3 strony projektu) na jeden z podanych tematów:
1) Aktywacja ruchowa osób chorych onkologicznie (projekt pokazujący, że osoby chore na raka nie muszą rezygnować z dotychczasowego życia, wręcz przeciwnie, mogą pokonać swoje słabości i nie rezygnować z aktywnego życia);
2) Pomoc mężczyznom, którzy zostali sami z dziećmi po śmierci swoich żon w wyniku choroby onkologicznej (projekt, który zaproponuje rozwiązania jak sobie radzić w tak trudnej sytuacji, jak wzajemnie sobie pomagać i w jakiej formie można spędzać razem czas, aby ukoić ból po stracie bliskiej osoby);
3) Strategia kampanii 1% dla fundacji Rak’n’Roll (uwzględniając nieszablonowy charakter oraz ograniczony budżet).
Za co przyznawane zostaną punkty?
- oryginalność pomysłu (0-5 pkt.)
- sformułowanie celów (0-5 pkt.)
- sformułowanie strategii i zarysowanie narzędzi (0-10 pkt.)
- możliwość realizacji (0-5 pkt.)
Konkurs skierowany jest do wszystkich studentów, bez względu na kierunek, wydział czy formę studiowania, którzy interesują się zagadnieniami związanymi z PR.
Nagrody:
Staże w renomowanych agencjach PR:
- Fleishman-Hillard,
- Burson-Marsteller,
- LEWIS PR.
Dodatkowo zwycięzca otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 2000 zł netto.
Termin nadsyłania prac mija 31 marca 2019 r.
Więcej informacji: